Bo dzielenie się wiedzą jest dobre

Chcesz wiedzieć, co jest ważne w pracy managera w dziale marketingu dużej marki? Chcesz zainwestować czas w zajęcia dodatkowe? Zapisz się na warsztaty prowadzone przez kadrę managerską Lidl Polska!

tak nas z Magdą zareklamowano. Wygląda zacnie.

Czytajmy dalej:

W grudniu, w Collegium Da Vinci, Lidl będzie dzielił się swoimi doświadczeniami z funkcjonowania działu digital marketingu jednej z największych sieci handlowych w Europie.

Mikołaj Paczkowski i Magda Szubarczyk opowiedzą Wam o ty, co stoi za tworzeniem wielkich strategii marketingowych oraz z czym mierzą się osoby, podejmujące pracę w dużej korporacji.

Collegium Da Vinci

Nie ukrywam, że gdzieś tam, w mojej otchłani niewypowiadanych marzeń, znajduje się nauczanie więc…

 

…grzechem byłoby nie skorzystać…

… gdy Justyna zaoferowała mi poprowadzenie warsztatów w ramach cyklu Lidl Management Academy

Uważam, że trochę już w życiu przeszedłem i wiedzą (oraz setką popełnionych błędów) mogą zacząć obdzielać. Nie sądzę tak dlatego, że jestem zarozumiały (ok, bywam niekiedy), ale dlatego, że tak po prostu jest: jestem, choćby metrykowo, starszy od osób wchodzących na rynek pracy, sporo pracowałem w korporacjach, trochę wiem o tym światku i naprawdę chętnie o tym opowiadam (uspokajam: opowiadam o zasadach, wzorach, szablonach, a nie o tajemnicach firmowych).

Osoby, które mnie znają słyszały już o mojej obsesyjnej potrzebie odczuwania sensu i dobra czynionych rzeczy. Dlaczego więc nie zaangażować się w tak zacną inicjatywę? Z drugiej jednak strony dlaczego nie wprowadzić odmiennego punktu widzenia do takiej prezentacji?

Zważając dodatkowo na to jak nośnymi tematami zajmuje się obecnie…

…Magda Szubarczyk

warsztaty przygotowaliśmy i poprowadziliśmy razem.

Magda Szubarczyk

Co było pomysłem genialnym! Dziękuję Magda

Forma

Całość przeprowadziliśmy działając zgodnie z poniższymi założeniami:

  • dawaliśmy rady, których sami chętnie posłuchalibyśmy gdybyśmy ponownie zaczynali
  • dzieliliśmy się wiedzą miękką, a nie narzędziową i danymi
  • budowaliśmy narrację na zasadzie kontrastu „nieważne, że…” ==> „…ważne, że…”

Tak to wyszło – jak widać, było szybko i dynamicznie :)

Pryncypia

Finalnie wszyscy wspólnie doszliśmy do tego co najważniejsze

Tak, chciałbym nauczać…

Autor: Mikołaj Paczkowski

Stay hungry stay foolish. Digitalowy zapaleniec z filozoficznym zacięciem, który lata przesiedział w knajpach maści przeróżnej (z tej czy innej strony baru). Docelowo będzie grzał 4 litery w południowych rejonach Europy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *