Magda Szubarczyk

O mnie

Od zawsze marzyłam o tym by być architektem i nim zostałam. Stała się jednak rzecz, która mnie samą zaskoczyła – kiedy tylko zaczęłam pracę w tym zawodzie okazało się, że zwyczajnie „to nie jest to”. Trafiając (to jest odpowiednie słowo w moim przypadku) do świata marketingu odkryłam, że projektowanie dotyczy nie tylko wnętrz czy budynków ale także wielu innych aspektów – można przecież zaprojektować kampanię reklamową czy strategię marketingową. Właśnie ze względu na naukę projektowania, nie zamieniłabym moich studiów na żadne inne!

Z digitalem mam styczność od kilku lat, a wszystko zaczęło się od tworzenia bloga wnętrzarskiego Coś estetycznego. Blogowanie zaszczepiło we mnie zainteresowanie światem influencerów i tym jak to wygląda od strony marki.

Swoje doświadczenie marketingowe rozwijam właśnie w kierunku influencer marketingu ale również content i video marketingu oraz social media. Największą przyjemność sprawia mi tworzenie „od zera” strategii marketingowych i wdrażanie ich w życie.

Prywatnie uwielbiam przeglądać Pinteresta w poszukiwaniu wnętrzarskich inspiracji, a w wolnych chwilach maluję akwarelami i czytam o zdrowym odżywianiu (niekonsekwentnie jedząc później bekon).